Dag 3. Mina föräldrar

Mina föräldrar betyder väl allt för mig, eller inte ''väl'' men det betyder allt för mig, dem finns ALLT för mig & jag skulle dö för dem, skulle seriöst riskera mitt liv för dem, så mycket betyder dem! ♥

Mamma, Ullis: Hon föddes 1961 och är 49 år och är väldigt kärleksfull, vi förstår varandra, hon förstår sig på mig & min andvärld! Min mamma heter Ulla Elisabet Johansson. Vad mer kan jag egentligen säga? Hon är väldigt glad, för det mest & pussar på mig, och tar sin tid åt att göra mig glad osv! Min mamma har blondt hår och rätt långt. Min mamma är 1,58 m! Love u mammaaaaaa! ♥

Pappa, Anders: Han föddes 1970 och är 40 år och oxå är den perfekta fadern, och jag älskar han more than he can think! ♥ Han vill oftast vara med mig, hålla kontaken osv, vi förstår varandra & han ställer alltid upp för mig, rolig är han, skitruuuuulig humor! HAHAH! :D♥ Pappa har grått hår och korthårig. Min pappa heter Lars Ander Grundström! Min pappa 1,87 m! ♥ Love u paaaaaadre!

Min mamma & pappa är inte gifta, dock är dem förlovade & träffades 1990 altså för 20 år sedan, & dem har hållt ihop sedan dess & det tycker jag är bra, för om dem börja vilja skilja sig så kommer jag fan börja böla. gudnej,hemska tanke!! ;) 


Mamma! ♥


Pappa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0