dag 7. Min bästavän

Asså, jag har 3-4 bästavänner. Men min allra allra allra bästavän är Betty Falk. Henne har jag redan skrivit om, men jag kan skriva lite ändå. Men inte mycket, eftersom min saknad är för stor, 1 år sedan hon flyttade (ungefär) Betty Falk är min otroliga bästavän som vi har hållt ihop i typ 7 år? Sen dagis till 4an. Och såklart kommer vi hålla ihop även om hon bor uppe i Dalarna, men inte fukking lika lätt! Men på jullovet då jävlar ska jag ringa henne och snackar och kolla om vi kan vara någon dag! :D♥ Vad finns det mer att säga? Love u Betty, you always gonna be in my heart whatever happend! ♥

Min bästavän, min syster, min lillasyster, min soulmate! ♥


Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

Nu är de 8 finalisterna uppe på bloggen! :D Kolla in om du kanske är en av dom!

2010-12-15 @ 13:46:06
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0