Felicia Clara Elisabeth Ekström ♥

Where am i gonna start? vill bara få ut mig lite snabbt, det här är inte ens hälften, men jag har inte ens tid i mitt liv att skriva, även om jag kan skriva hela mitt liv på dig, så beskriver inte det?!
Felicia Ekström är min bästavän, fylle år den 3 januari och är en av mina allra allra allra bästavänner! hon finns alltid där för henne, när jag behöver henne, är hon antingen bredvid mig, eller inne på msn! Hon är en såndär som man bara kan lita på. Aldrig har vi bråkat heller! ♥ Vi finns alltid för varandra, vi har skoj, men det bästa, är att Felicia är så otroligt underbar, hennes modighet, hennes utseénde, hennes underbara leeénde! ♥ Blir gråtfärdig när jag ser mina videos jag gjort om henne ( Lägger upp i slutet av inlägget)
Och så finns en ''kod'' som bara vi 2 vet, och det är att hon heter '' fillääääääääh'' och jag ''bellääääh'' Och om någon annan använder det, tillexempell du heter Klara, så får inte du säga ''klääääärah'' eller något sånt, FÖR JAG OCH FELICIA KOM PÅ DETHÄR FÖRST! ;) ;) ;)  Anyway, jag älskar Felicia Clara Elisabeth Ekström & tycker att hon har sjukt fint namn, gillar, felicia, för det är hennes namn, gillar clara för att det är sött, gillar Elisabeth för min mamma heter det & det är gammalmodigt och gillar ekström för det är hennes efternamn! ♥ Men det är inte allt, Felicia har gjort allting för att få mig skratta, le & må bra, jag har ju inte det perfekta livet, men när vi blev kompisar och bästisar, så var det något speciellt, HON KOM IN I MITT LIV SOM EN LIVSLEVANDE ÄNGEN OCH BAH KOM OCH GJORDE HELA MIG VARM MED SIN LÅNGA BODYYYYYYY! Nejmen, skärp dig nu Bella! Din stil du kör med, din röda skjorta, GAAAAAH vad snygg den är och den är urball på dig! Seriöst, du är mitt allt, du är som en storasyster för mig, du gör allt för mig och ställer alltid upp, hur kan någon vara så underbar?! ♥ Jag har många vänner och många som jag kallar bästavänner, men med dig är det helt annat, jag kan kalla dig för storasyster och bästavän, det känns ibland som om min mamma födde dig, SÅ hög kärlek och tro känner jag för dig, har du fattat det? ♥ 

Seriöst, ni borde bli vänner med henne, men ni som inte har hennes msn, TOOOOO BAAAAAAAAD FOOOOOOR YOOOOOOOOU! Never that i gonna give you MY bestfriend's msn! Nejmen, nu är jag inte seriös igen, wtf is my problem? OKEJ, seriöst nurå, Felicia's ögon har en skitfin färg, blå. Jag vill ha BLÅ BLÅ BLÅ BLÅ BLÅ!!!! Men jag har fkking grönblå och det reflekterar, och det är skitjobbigt?! -.- Nejmen,  Felicia är min och hon är min föralltid. Det ÄR och kommer ALLTID att vara vi 2. ♥ Vi kommer säkert flytta ihop i någon 3/4a i stan! :d Ne, aldrig stan. *tjuuuuuuuut* MEN NU FATTAR INGEN VAD JAG SNACKAR OM.

Felicia Clara Elisabeth Ekström ♥ Isabel Caroline Fridafrey Johansson
Filläääääh <3 Bellääääääh
Lång (LL' Kort
3 Januari § 12 februari

Det är en stor självklar het att jag kommer vara troende på felicia ända in i döden, jag skulle inte offra någonting för felicia! Hon är inprincip ALLT för mig! ♥

(orkar inte lägga upp video) Ni får bild! :) ♥

http://hotfi.blogg.se
tryck på bilden eller länken för att komma till bebis!
Det här var bara för dig, älslking! ♥


Kommentarer
Postat av: Sis Morphine

sv: tack så mycket :)

2010-12-13 @ 11:13:09
URL: http://sismorphine.blogg.se/
Postat av: Matilda

varför skiver du hela din kompis namn? folk kan söka upp henne :o

2010-12-13 @ 15:54:32
Postat av: daniela

checka , www.ppiffochpuffs.blogg.se , frågestund kommentera ! :D

2010-12-13 @ 19:59:33
URL: http://ppiffochpuffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0