Niusha Rashtak <3

Niusha bad mig skriva ett inlägg, men jag har ingenaning om vad jag ska skriva om, så jag skriver ett inlägg om Niusha Rashtak! ;d<3
Niusha är en underbaring som heter Rashtak i efternamn, & hon är väldigt, väldigt underbar! Vi möttes första gången i skolan, tror vi :§. Men vi blev väl bästavänner,r sen särade vi på oss, och så. Men vi är väldigt goda vänner och jag älskar henne! ;d<3 vi har känt varandra i typ 4 år? Eller något sånt, Min syster & Nosa's syster känner varandra, dem var bästavänner en gång i tiden. HAHAHHAHAHAHHAHAHAH. Men iallfall, så började vi oxå! Och jag älskar Niusha Rashtak, du är min lilla fjortis! ;)<3

Jag älskar dig niusha. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0