SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Från: http://epicfaiil.blogg.se
Fråga: Vad fick dig att börja blogga?
Svar: Asså.. Jag har typ haft tusen bloggar, men jag får bloggsuget av andra bloggare, och då tänker jag '' okejdå, jag börjar blogga'' Så man kan säga att det är andra bloggare som får min att blogga!  ;)

Från: http://loveyaalltidlinnea.blogg.se/ 
Fråga: Din första kärlek?<3
Svar: Oj, för 3 år sedan var det, dock absolut inte seriöst, Han hette Victor och vi var väl ''ihop'' Han bor på min gård nu, but i hate him! ;)

Från: Julia
Fråga: Är de inte jobbigt och blogga, jag vill veta för att jag ska börja??:D 
Svar: Asså, ibland är det jobbigt, när man inte vet vad man ska blogga om, men när man är glad & har en fin design, vill man bara blogga blogga blogga! :D Dock är det jobbigt när man känner sig tvingad! ;)

Från: Jacklin
Fråga 1. Ditt drömland/städer?
Svar: Spaniiiien eller Thailand! :D Städer vet jag inte..

Fråga 2. Omru vill ha barn , isf när?
Svar: NU kan jag inte veta när jag vill, men ungefär vid 20 års åldern? :)

Fråga 3. Omru vill gifta dig , isf när?
Svar: I have no idea!

Fråga 4. Drömjobb?
Svar: Vene, det ändras hela tiden i mitt huvud, hahahha. :D

Fråga 5. Hur måru just nu?
Svar: Sådär.

Från: Alexandra
Fråga: hur gammal var du när du fick di första pojkvänn? och hur såg han ut, om du minns det?? <333
Svar: Jag var nog 8 år, haha. Han är blondt, rätt kort. Tror jag.

Från: http://hotfi.blogg.se
Fråga: Är du bisexuell?
Svar: Nej, faktiskt inte. :)

Från: Anna
Fråga 1. Har du pojkvän?
Svar: Nej.

Fråga 2. Favoritdjur?
Svar: Hund, katt & hamster

Fråga 3. Favoritfärg?
Svar: Lila, Svart & turkost

4. Vem/Vilka är din bästa vän?
Svar: Emilia Puric, Betty Falk, Simone Fiedorowicz, Felicia Eklund, Felicia Ekström! :)<3

Från: Niusha
Fråga: vad tkr du om hästar ska du rida ? :D
isf när ?
Svar: Omg, tycker dem är urgulliga! :D Vet inte om jag ska.. 

Från: http://Emilys.se 
Fråga: Älskar du mig?
Svar: Jag älskar dig, självklart! <3

Fråga 2. Är du snäll?
Svar: hahah, enligt många är jag snäll, men det tror jag nog.

Fråga 3. Tycker du att jag är ful?
Svar: Fuckno! Du är skitfin! ♥

Fråga 4. Vad är din favoritserie?
Svar: Kollar inte på serier, men Smallville är väl bra? :

Fråga 5. Saknar du mig?
Svar: Ja, saknar dig somfan! ;/♥

Från: Alice's syster.. (?)
Fråga: Ge mig ditt hår och ditt utseende!!! :D
Nämen seriöst nudå, hurfan kan du vara så fiin?
Sminktips? :D
Vad tycker du om din sandrasyster?? :)
svar: Ta det du! :D Jag vet inte hur jag kan vara ''sååå fiin'' själv tycker jag att jag ser ut som ett mongo, men tack! Sminktips.. Hm.. Mascara, puder & läppglans&läppstift. (P!nk) I love my sister, that all i can say! (;<3

Från: http://vildamatildaa.blogg.se/ 
Fråga: Vilken klass går du i?
Svar: Jag går i 5an. :)

Hoppas ni blev nöjda med alla svar, inte så många frågor överhuvudtaget, men bättre än ingenting! :D♥


Kommentarer
Postat av: Felicia Eklund

Naaaawww ALLTID Bella <3

2010-12-19 @ 11:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0