MIN BÄSTAVÄN

Min bästavän heter Betty Falk! Vi har känt varandra i massor av år, sen dagis. Det tog 2 hela minuter tills vi fattade att vi var bästavänner, 2 HELA FUKING MINUTER?! :o Vi kunde lita på varandra, vi var som syskon, Hon var min lillasyster, fast hon var längre än mig.. (aa'♥ & Jag var hennes storasyster, vi var alltid tillsammans, när vi började växa upp, så sprang vi upp & ner till varandra, hon bodde under mig, för att vara exakt! Så höll vi på i typ några år, vi älskade varandra, vi var verkligen som magneter, vi 2.♥ Sen i förskolan, så gick jag inte längre med Betty, hon gick i Vendelsömalm. Från förskolan till 3an var vi ifrån varandra, I 4 ÅR VAR VI UTAN VARANDRA (klart vi sprang upp och ner till varandra, men det kändes ju inte lika roligt nör man inte gick i samma skola. -.- ) & sen efter 3an, när sommarlovet var slut, så skulle jag börja i vendelsömalm & Jag hamnade i betty's klass! :D Det var då som tiden var allra allra allra bäst i mitt liv. Jag kunde inte bli lyckligare, men tyvärr, så fick jag besked att Betty skulle flytta, FLYTTA?! -.- Hon skulle flytta i Januari , men hon flyttade redan i.. november? Vet ni hur fukking ledsen jag blev då? Och då när hon flyttade 2 månader innan hon egentligen skulle, då dog jag. jag DOG! Vi har inte haft så mycket kontakt, alls. Ett par gånger på telefonen & Msn. Och så var hon här i februari & Var med mig i 2 nätter. ♥ Då kändes det lite lättare, och sen när hon skulle åka, så var allt dåligt igen! & sen har hon varit hemma hos mig 2 gånger sen dess, med Sabin. Men det var ju inte ens i 3 timmar. kanske 2? Och då var ju jag och Betty inte själva (Inget dumt mot dig Sabin, Gumman ♥ ) Men sen dess har vi inte pratat alls mycket, och jag hatar det! :(

Men jag vill veta att du, Betty ska veta hru mycket jag verkligen älskar & saknar dig. Det är inte alls lika lätt som när vi var nära varandra, och när du INTE bodde i Leksand med Maria & hennes nya man! Jag har skadad mig 2 ggr för din skull, jag klarar inte att leva utan dig, det går inte! Jag gråter minst 1 gång per dag för att jag tänker på dig, det går inte att inte tänka på dig! Mitt märke är kvar, från pennan jag skadade mig på, kommer vara där ett bra tag till. Först så tog jag en grej och skrapade mot handen, (ovanssidan) & Det var ett sår i ett par dagar. Och sen suddade jag på min vänstra arm, så det blev rött & kom skinnflasor & så började det komma liiiite lite blod. OCH ALLT DET GÖR JAG FÖR DIN SKULL. ♥ Jag älskar dig.

Du & Jag föralltid.
Betty Spagetti Bella
Isabel <3 Betty
Betty Falk ♥ Isabel Johansson
LÅNG (LL' KORT
Hoppas att du läser detta, för det är bara till dig. Ingen annan. ;)♥


DU ÄR SÅ JÄVLA FIN, JAG FATTAR INTE ATT DU ENS FINNS, DU ÄR SÅ JÄVLA UNDERBAR, JAG ÄLSKAR DIG , JAG ÄLSKAR DIG, JAG ÄLSKAR DIG!

I hope that we meet before 2011, if we don't i dont know what im gonna to do. You are my angel, you know that?If you die, i die, i promise, i would'nt live without you, GET IT? -.- I really can't stop writing things about you, you are everything for my, if you jump, i jump, you die, i die! :)  I love you, bestfriend, soulmate, siz. ♥ if you not can fight, i fighting for us both.  ♥


Kommentarer
Postat av: anna :)

sv; ja det är verkligen ett gott tips ;)

söta bilder!

2010-11-29 @ 20:56:17
URL: http://annaaglindeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0